top of page
Caută

Tagliatelle alla carbonara

Nivel: usor Timp gatire: 25' Servire: 2 portii

 

Tagliatelle alla carbonara, făcute din cele mai simple ingrediente, dar deosebit de gustoase și savuroase!

INGREDIENTE:

- 320 grame paste (eu am folosit tagliatelle cumparate)

- 1 ou întreg

- 200 grame bacon

- 200 ml smântână lichidă

- 100 grame parmezan (eu am folosit Grana Padana)

- o lingurita de piper negru (aproximativ 50g)

- sare după gust

- o crenguta de cimbrisor proaspat (optional pentru savoare)

- 2 linguri ulei de măsline

- o jumatate de ceapa alba

- o bucata de ghimbir (optional pentru un gust putin picant)

MOD DE PREPARARE

Pasul 1:

Prima data obligatoriu se pune la fiert apa cu o lingurita de sare.

Pasul 2:

Se bate oul cu un praf de sare. Adaugam smantana lichida si parmezanul dat prin razatoarea mică.

Pasul 3:

Într-o tigaie punem doua linguri de ulei de masline, usturoiul zdrobit, bacon-ul, ghimbirul tocat si ceapa taiata cubulete. Le calim pana cand bacon-ul capata o culoare aurie, placuta. Optional putem pune si o crenguta de cimbrisor proaspat, dupa gust.

Pasul 4:

Cand apa a dat in clocot se adauga pastele si se fierb al dente, potrivit instructiunilor de pe cutia fiecarui tip de paste. Se scurg si se adauga peste bacon-ul calit.

Pasul 5:

In acest moment se ia tigaia de pe foc (pentru a nu face oul omleta) si adaugam sosul de ou batut cu smântână și parmezan și amestecăm bine. Asezonam cu o lingurita de piper negru si sare dupa gust.

Am asezat pastele in farfurii si am ras putin parmezan deasupra!

Va urez pofta buna!

Daca iti plac retetele explicate de mine, intra pe pagina mea de Facebook, Tasty Food Botosani, si da-mi un LIKE. Iti multumesc!

Pe instagram ma poti urmari la #Tastyfood


51 afișări0 comentarii

Comments


!
Widget Didn’t Load
Check your internet and refresh this page.
If that doesn’t work, contact us.
bottom of page